“Samenwerken met Cecile is zoals ik dat het liefst zie: directe communicatie, snel schakelen en blind kunnen vertrouwen op een goed resultaat.”
Thomas van Manen – Hoofdredacteur – Marketingfacts

Het Marketingfacts Jaarboek is een jaarlijks overzicht van alle trends en ontwikkelingen op het gebied van online marketing, uitgegeven door het populaire weblog Marketingfacts. Sinds de editie van 2013-2014 verzorg ik elk jaar opnieuw de eindredactie: een uitdagende klus die onder tijdsdruk geklaard moet worden. Het resultaat is een aantrekkelijk boek voor marketeers én aspirant-marketeers.

Tastbare resultaten
  • Marketingfacts Jaarboek 2017-2018, 408 pagina’s, ISBN-13: 9789078972044
  • Marketingfacts Jaarboek 2016-2017, 460 pagina’s, ISBN-13: 9789078972211
  • Marketingfacts Jaarboek 2015-2016, 452 pagina’s, ISBN-13: 9789078972310
  • Marketingfacts Jaarboek 2014-2015, 316 pagina’s, ISBN-13: 9789078972099
  • Marketingfacts Jaarboek 2013-2014, 316 pagina’s, ISBN-13: 9789078972228
Waarom Marketingfacts blij met mij is
  • Al vier jaar op een rij een dik boek dat uitkomt op de afgesproken deadline
  • Ideale combinatie van taalkennis en kennis van online marketing
  • Het geduld om dezelfde 400 pagina’s tekst vier keer kritisch te lezen
  • Lijn kunnen aanbrengen in de schrijfstijl van zo’n 20 experts
  • Gevraagd en ongevraagd advies van kick-off, via inhoud en drukproef tot boekpresentatie
  • Helikopterview met zicht op de planning én de haalbaarheid daarvan
  • Klankbord voor de projectmanager: direct, flexibel en zonder poespas

Kijk je op tegen een project met een berg aan teksten, twee elftallen aan betrokken partijen en een per definitie grillige planning? Ik houd ervan om met een team gelijkgestemden toe te werken naar een epic win en zo een prachtig resultaat op te leveren. Neem vooral contact met mij op als je zo’n project voor mij hebt.

marketingfacts-jaarboeken

Eindredactie Marketingfacts Jaarboek – sinds 2013